lauantai 23. heinäkuuta 2011

2011 päivä 3

Olipahan päivä. Pari pyörää kävi pajalla. Vahingossa käväsin Burman puolella...

7 aikaan aamulla yksi meistä

Siirtyminen Pai:sta joka on muuten nykyisin kuollut kaupunki, Soppong:n. Matkalla viewpoint.

Uusi majapaikka. River Inn. Huoneiden tarkistus ja hyväksyntä/maksu. Kartasta kuva missä oli tarkoitus ajaa ja menoksi.

Kohti ekaa päämäärää. Vittumaisen liukasta betonia. Ikävä kyllä Markus sitten koki kovan kohtalon ja nurin.

Onni onnettomuudessa kuskilta ei luita poikki, betoni-ihottumaa muutamassa kohdassa. EA laukusta vähän jeesiä ja ukko takasin pyörän päälle. Prätkään lisää katu-uskottavuutta ja tanko ihan kieroksi. Ilman umpikypärää olis voinut sattua pahasti.

Vähän materiaalia tapahtumasta.

Markus jäi, johtuen tapahtuneesta hotellille ja Aarne seuraksi. Lassen kanssa sitten seuraavaa kohdetta kohti. Eka Burman rajatie. Tonne asti ajettiin.

Ei tullut ehjänä videon VIGO eikä armeijan UNIMOG tota mäkeä alas.

Tuosta VIGON alastulo

Ja tuossa UNIMOG alastulon jälkeen.

Käännyttiin ympäri ja hetken päästä videon auto edessä. VIGO:n perä oli hajonnut alastulossa. Ukkoja alla ja öljyt pihalla. Mentiin vauhdilla ohi niin ei osunut kameran linssiin. Paha mäki siis.

Sitten uusi yritys seuraavalle rajatielle. Maisemat ja tällä kertaa myöskin tiet oli riittävän hyvät.

Lipsahdin sitten Burman puolellekkin. Näköjään tiet ja polut vaan jatkaa matkaa ilman raja merkkejä. Asia selvis kun tietyömaalla ukot kerto Lasselle että äkkiä pois. Pointsit sinne päin. Sawaddee khapit ja äkkiä pois päin.

Tossa jossain se raja sitten on. Paria eri polkua kävin kurkkaamassa.

Lähdettiin takasin ja yhtäkkiä bongattiin helikopterikenttä! Alle viisikilometriä rajasta ja erittäin korkealla.

Sitten tultiinkin torvi auki yhdellä tauolla takasin Soppong:n. Löysin yhden ison lätäkön ja mutavellin. Lukemattomia pienempiä. Sain ilmaisen mutakylvyn. Jalat aiheutti hilpeyttä paikallisissakin.

Hotellille takasin ja jälkijuomiin. Samaan aikaan yritin kovasti tätä blogia kirjottaa/kuvittaa mutta netti oli ulospäin aivan liian hidas. Jätin yhden videon yöksi latautumaan mutta ei ollut mennyt.

Hotellilla oli oikein joku live show. Ton näkönen ukko soitti ja lauloi, ei edes mitenkään erityisen huonosti.

Lähdettiin Lassen kanssa vielä Soppongin yöhön jossa oli meidän lisäksi yksi paikallinen ja pari tommosta.